piatok, októbra 12

..Moje psisko..

Meno: Khitu (alebo kompromisy ako Kity, Kitina, Kitinka)
Rasa: americký stafordširský bulteriér (píš, jak čuješ)
Povaha: na zaplakanie
Podoba s pánom: očividná

Vo vlastníctve tejto obludy som sa ocitla presne na moje narodky, čiže 16-teho júna tohto roku. Musím teda zverejniť pár ukážok jej podoby, keď to bolo ešte rozkošné nevinné šteniatko.

No, trochu nás to skockuvalo, ale nevadíí. Toď Khitušiak odfotený 17-teho júna, šak vidno aj tú moju bledotu poukazujúcu na nedostatok slniva.
























ááá moje malé gugi bugii.. Len uvariť a zjesť od rozkoše !!

























Všímajte ten figliarsky výraz tváre a lá podomový lupič :D















7.august - šteňacinida sa jej už z tváričky vytratila, ale to krivé ucho jej tiež na vážnosti nepridáva.























Uplne jak mutant. Stále mi musí dokazovať to podobiteľské puto medzi nami, sakra.

















2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

mala si tam dat sutaž: najdi 3 rozdiely medzi nami:D

Lubi povedal(a)...

No, ja som napríklad ovela rozkošnejšia, krajšia a charizmatickejšia, takže by to bolo príliš lahké :D